16 martie 2009

Somalezii: bancuri sau război?

Moare cineva bătrân la mine în bloc, iar eu vreau să îi cumpăr apartamentul. Am probleme totuşi cu un vecin de scară care mă ameninţă că îmi va face viaţă grea dacă îl voi cumpăra. Vecinul revine mai târziu şi îmi arată un pliant desenat de el în care îmi cere o maşină de spălat pentru ca mă lăsa în pace. Eu îi spun în râs că maşina lui de spălat seamănă cu un WC.

Mă aflu apoi la o conferinţă ONU privind războiul din Somalia. Ionuţ* este cel care se opune deciziilor de încetare a focului. Refuzul lui presupune implicit intrarea României în război şi este primit cu înverşunare din partea celor pe care el îi cataloghează drept "costume negre" şi despre care crede că vor să instaureze un regim asemănător celui din romanul "1984" de George Orwell.

*Ionuţ Munteanu, coleg de master

3 comentarii:

Anonim spunea...

ideea privind cumparatul apartamentului nu este rea ; daca gasesti banii necesari azi,sa ma anunti si pe mine!

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Haha, ce imagine ai despre mine mai Vladi.