21 martie 2009

Ce se întâmplă în OZN-uri

Sunt la Predeal şi învăţ să fac snowboarding participând la nişte cursuri sunt concepute ca o cursă pe care o câştigă cel care ajunge primul la linia de sosire. Sistemul de avansare a fiecăruia este bazat pe numărul de puncte acumulate pe timpul cursurilor. Pe final, ajung să mă detaşez în frunte alături de Dan*, cu care mă lupt pentru primul loc. Ajungând la un moment dat fix în spatele lui, observ că are în spate un propulsor cu reacţie care îi conferă viteză mai mare, motiv pentru care mă opresc şi ridic mâna, ca la fotbal, la o fază de ofsaid. Situaţia este apoi discutată la un talk-show televizat moderat de Ovidiu Ioaniţoaia**.

Mă aflu apoi în pat, unde mă chinui să mă trezesc. În clipa în care deschid ochii, sunt răpit de un OZN şi imobilizat pe o masă din mijlocul unei săli foarte mari. După o uşă apare Mihaela*** care, râzând diabolic, îmi spune că în sfârşit m-a prins şi că o să-mi vină de hac. Imediat apare un număr foarte mare de femei extraterestre, identice fizic cu femeile umane, singura diferenţă fiind pielea verde. Toate aceste extraterestre erau fotomodele, moment în care am început să ignor culoarea pielii. Mi-au spus că trebuie să mă studieze şi au început să facă toate sex cu mine.

* Dan Dinu, coleg de clasă din liceu
** moderatorul mai multor talk-show-uri pe teme fotbalistice de-a lungul timpului, precum Procesul Etapei sau Recursul Etapei
*** Mihaela Gavrilescu, colegă de master

2 comentarii:

Unknown spunea...

Haha, imi place visul - mai ales a doua parte ;).

Anonim spunea...

foarte tare =))
ce imaginatie bogata ai :))
stii ca visele sunt urmari ale subconstientului :)))
sa inteleg ca iti doresti sa faci sex cu femei extraterestre?
Respect
naiz blogul