06 martie 2009

Box!

Mă aflu într-un ring de box într-o sală arhiplină şi mă pregătesc de luptă împotriva unui rus pe nume Ivan Drago*. Lupta durează până în runda a 12-a umăr la umăr. Toate loviturile adversarului nu îmi provoacă totuşi leziuni, vânătăi sau umflături, ci coşuri, ceea ce mă îngrijorează pentru că ar putea influenţa felul în care mă vede sexul opus. După gongul final apare din public Simona**, care mă trage afară din ring. Mă bagă apoi sub ring unde se găsea un apartament luxos într-un zgârie-nori din New York şi în care aveam la dispoziţie un servitor pitic pe nume Jeeves. Simona îmi spune că e mândră de felul în care am luptat şi apoi facem dragoste nebună pe muzică de Sex Pistols.

Sunt apoi în mijlocul unei şedinţe la care particip împreună cu toţi colegii de grupă din facultate. Nimeni dintre noi nu ştie pentru ce am fost convocaţi, motiv pentru care începem să presupunem. Adina*** crede că am fost chemaţi pentru a merge la pescuit, Tudor**** pentru un concurs de băut ulei cu sare, Roxana***** pentru a face bungee-jumping iar Ileana****** pentru a face matematică în pielea goală. Eu unul simt că este ceva necurat la mijloc.

* personaj din Rocky IV interpretat de Dolph Lundgren, adversarul lui Rocky Balboa
** Simona Mantarlian, participantă la Atelierele ADfel 2008
*** Adina Puiu, colegă de grupă în facultate
**** Tudor Mircea, coleg de grupă în facultate
***** Roxana Humeniuc, colegă de grupă în facultate
****** Ileana Nicorici, colegă de grupă în facultate

8 comentarii:

T ! spunea...

sunt convins ca as fi castigat concursul.

Anonim spunea...

bai Vladi, nu cred ca asculta Simona Sex Pistols... :)

Blogul Viselor spunea...

Ascult eu :D.

Apropo, imi pare rau, D.Dobrin ca a trebuit sa-ti sterg comentariul dar e in contradictie cu unul din principiile fundamentale ale blogului. In alte conditii, alta treaba, ti-am zis. ;)

Anonim spunea...

opa..mai ai si vise erotice din cand in cand :P

Anonim spunea...

Ce pot eu sa mai spun in apararea mea... sa ascult Sex Pistols sunt mai multe sanse decat orice altceva din postul asta.

In rest o sa imi salvez integritatea replicand: "Look, segnor, maybe in a different life?!" cu intonatia si jocul actoricesc din secunda 0.45, this trailer.

Vladi spunea...

@Tudor: ai antrenament? :)

T ! spunea...

daca e si sare nu poate fi atat de greu. in shoturi, totul trece repede.

marinache spunea...

bai, Vladi mai lipsesc niste pesonaje importante din peisaj (-ul grupei), pls termina povestea, ca incepuse bine