04 martie 2009

Deranj la AdBreak

Călătoresc pe apă într-un mare transatlantic numit HMS Doişpeca*. Căpitanul vasului este Dan**, care îmi explică faptul că a fost avansat de la căpitan de plai la căpitan de vas. Pe punte, Dan îmi face cinste cu un brifcor şi îmi arată colecţia lui de reviste erotice. Undeva pe un şezlong stă Giovanni*** cu un suc în braţe şi cu ochelari de soare la ochi admirându-l pe Dragoş**** cum face jonglerii cu pepeni îmbrăcat în pantaloni de clovn şi purtând un nas mare şi roşu.

Peste ceva timp mă aflu la AdBreak***** unde aflu cu surprindere că Dan se ocupă de organizare. La un moment dat Roxana****** se îmbată şi urcă pe scenă pentru a susţine un moment de stand-up comedy. Sergiu se supără pentru că are competiţie şi îmi spune că va face contestaţie. La finalul serii mă duc la KFC pentru a bea un pahar de grăsime de porc.

* nume informal pentru fosta clasă a mea de liceu (a XII-a K)
** Dan Dinu, coleg de clasă în liceu, în prezent inginer
*** Ionuţ Lupu, coleg de clasă în liceu
**** Dragoş Dumitraşcu, coleg de clasă în liceu
***** seară specială organizată de IQads de câteva ori pe an
****** Roxana Niţă, participantă la Atelierele ADfel 2008
******* Sergiu Floroaia, stand-up comic

5 comentarii:

Anonim spunea...

vladi, ce-mi faci ? :)) e marele meu debut pe blog si tu ma prezinti intr-o astfel de ipostaza...oricum daca Sergiu s-a simtit amenintat, inseamna ca m-am descurcat destul de ok :D

Vladi spunea...

Pai trebuie fiecare sa spargem gheata cumva, nu? :D

Anonim spunea...

wtf? NU

Anonim spunea...

Nu stiu cine si-a asumat rolul ghetii si s-a revoltat, dar sunt de acord ca merita sparta :D

Anonim spunea...

Asociatia Gheturilor De Cocktail
Draga Roxana,
Apreciem rapiditatea cu care reusesti sa ne dezvelesti de alcool in mai putin de 1 minut si multumim celor care au inventat cuburile mai mari decat gura paiului ca la ce pofta ai avut in seara adbreak nu mai avea cine sa te reclame .
Conform declaratiilor primite nu consideram afirmatia ta valabila pentru ca noi stim cam ce si cat ai consumat si iti intelegem starea de rebeliune .
directorul AGDC - Rosu N'gat