18 martie 2009

Rachetă spre Venus

Construiesc un puzzle gigant, în timp ce mă uit la televizor la un meci de fotbal. Când, în sfârşit, pun ultima piesă, îmi dau seama că cineva mă urmăreşte printr-o cameră implantată în acel puzzle. Cel care mă urmăreşte este profesorul de biologie din liceu, Gheorghe Munteanu, care încearcă să impună în lume accentul moldovenesc.

Ajung apoi la Agenţia Spaţială Română, care tocmai lansează primul zbor al unei rachete româneşti în spaţiul cosmic. Eu sunt ales pentru a conduce racheta, ajutat de un cimpanzeu, iar misiunea mea este de a fi primul om din lume care ajunge pe Venus, ceea ce mi se pare destul de periculos. În drum spre Venus, îmi dau seama că sunt în întrecere cu sovieticii şi anume cu o rachetă condusă de Dan*. Dan conduce o rachetă BMW si este ajutat de Mihai**, pe care îl observ dansând în spate pe muzică de Beyoncé.

* Dan Dinu, coleg de clasă în liceu
** Mihai Duluman, coleg de clasă în liceu

Niciun comentariu: