20 martie 2009

Cu capul în nori

Mă aflu într-un montagne-rousse care face înconjurul unui parc de distracţii foarte mare la o înălţime ameţitoare. Întreg traseul are mai multe staţii, dar la care nimeni nu poate coborî. Doar eu sunt invitat să cobor la una din ele şi dus într-o cameră a sponsorilor parcului. Acolo mi se oferă un set de 11 periuţe de dinţi Colgate dintre care una electrică pentru a le împărţi pasagerilor din montagne-rousse. Mă gândesc să o păstrez pe cea electrică pentru mine.

Sunt apoi în rai, costumat într-o togă albă, cu aripi albe în spate, cu o harpă aurită în mână şi cu părul blond, creţ şi mare. Mă plimb printre nori unde mai sunt şi alţii exact ca mine care cântă la harpă. La un moment dat mă enervez că nu este nimic interesant de făcut şi iau decizia să merg la Sf. Petru să îi cer să cobor pe Pământ. Acesta este foarte furios când aude cererea mea şi îmi spune că nu este autorizat să aprobe aşa ceva şi că funcţia lui îi permite doar să refuze propuneri. Îl întreb apoi ce mă sfătuieşte să fac, la care Sf. Petru îmi spune să reformulez întrebarea sub forma unei propuneri.

3 comentarii:

Anonim spunea...

mi-am adus aminte d eun vis tampit
azi am vorbit cu al meu cumnat si purtam urmatoarea discutie:
-gabi, azi noapte te-am visat!
-da?!:-o cum
-ca te cauta politia ca ai omorat 2 femei, iar eu incercam sa te scap...
- =))
Doamne fereste sa ajung si aici... sunt o fire tare tampitica... cine stie :)))

Vladi spunea...

Pai si dupa aia? A sunat alarma dimineata si te-ai trezit? :)

Anonim spunea...

nu mie
lui
=))