07 martie 2009

Ploaie cu bani în Piaţa Unirii

Sunt în Sinaia unde caut să îmi cumpăr trei stickuri de memorie de la un mic magazin local IT. Două le cumpăr cu două bonuri pe care le aveam dinainte de la acelaşi magazin şi care îmi permitea să iau lucruri gratis, iar pentru al treilea plătesc, deşi vânzătoarea îmi propusese unul mai bun, de 300 RON.

Mă mut apoi în Bucureşti, în Piaţa Unirii, unde sunt într-o plimbare cu colegii de la master, ăncolonaţi doi câte doi. Eu sunt grupat cu Alina*, care poartă un costum de cowboy şi face un zgomot enervant din pintenii de la cizme. Dintr-odată, aflat în fruntea coloanei, Florin** ţipă foarte strident şi feminin, moment în care încep să cadă bani din cer, euro, dolari americani, lire sterline şi lei româneşti. Alex***, de fericire, se dezbracă de fericire rămânând gol puşcă şi imită ştersul la fund cu bancnotele. Explozia de bucurie este oprită însă de Costin****, care, foarte sever, îmbrăcat în costum de judecător şi cu o nuia mare în mână, începe să ne certe că acela nu este un comportament demn de un student şi în nici un caz de un publicitar. În acel moment toată lumea îngheaţă şi face linişte.

* Alina Nechifor, colegă la masterul de Publicitate şi Reclamă de la SNSPA
** Florin Fişcu, coleg de master
*** Alexandru Stan, coleg de master
**** Costin Radu, profesor la masterul menţionat mai sus

Un comentariu:

Al dumneavoastra, Zefir Pseudodumitrescu spunea...

=)) strident si feminin! si dupa aia incep sa curga bani! si Stan se sterge cu ei la ...
!!!!!!!!!
i need therapy!!
:P