31 martie 2009

Sex, canibali şi rock n' roll

Mă aflu pe un patinoar. Gheaţa este destul de goală, doar alţi 4-5 oameni patinând în afară de mine. Printre aceştia o văd pe Rodica*, cu care mă salut după un lung timp în care nu ne-am văzut. Ne aşezăm amândoi într-un pat de la marginea patinoarului pentru a ne culca, numai că nu reuşim să adormim. Facem o partidă de sex, după care Rodica îmi spune că nu putem fi împreună pentru că suntem diferiţi. Aceeaşi părere o am şi eu, motiv pentru care mă liniştesc, după care ne decidem să mergem în junglă.

În junglă merg singur şi descopăr o populaţie de maimuţe care mă duce până la o ascunzătoare de-a lor. Acolo îmi dau seama că sunt de fapt canibali pentru a căror agenţie pe relaţii publice învăţ că lucrează Roxana** şi Mirabela***. Ele două mă întâmpină şi mă pun să ţin în mână tot felul de legume, timp în care analizează cum arăt cu fiecare în braţe. Din spate, un canibal mă tot împunge cu o furculiţă, motiv pentru care îl pocnesc cu un pumn. Roxana şi Mirabela se supără pentru acest lucru şi decid să caute reţete culinare pe Internet nescăpându-mă din ochi.

* cunoştinţă de-a mea întâlnită acum două veri pe trenul Bucureşti-Constanţa
** Roxana Niţă, participantă la Atelierele ADfel 2008
*** Mirabela Manea, de la IQads.ro

2 comentarii:

Anonim spunea...

=)))))))))
doamne ce imaginatie ai :)))))))

Vladi spunea...

Sunt VISELE MELE!!! :) Nu e chiar imaginatie 100% daca ce scriu eu e cumva independent de mine.