19 martie 2009

Revoluţie în paradis

Mă aflu într-un muzeu al figurilor de ceară. Când ajung în dreptul lui Marylin Monroe, aceasta capătă viaţă şi îmi spune că de fapt nu a murit şi că se ascunde de restul lumii penrtu că nu mai avea viaţă privată. În acelaşi timp îmi promite că va fugi cu mine în Bahamas pentru a începe o nouă viaţă.

Odată ajuns în Bahamas, Marylin dispare. Sunt invitat totuşi la o petrecere privată unde îl întâlnesc pe preşedintele ţării, care mă cheamă undeva în spatele clădirii şi îmi oferă un joint de marijuana. Trăgând primul fum, pielea mea devine neagră, iar părul coafat în stil rastafari. Mă supăr pe preşedinte şi încep să îl alerg cu o furcă prin curte. În fuga mea însă îl observ pe Tudor* cântând la mandolină melodia "La cucaracha" la un colţ de stradă şi mă opresc să îl salut. Totodată se adună multă lume pentru a-l asculta.

* Tudor Mircea, coleg de grupă în facultate

Un comentariu:

T ! spunea...

ripa-ripaaaaaaaaaaaaa