12 martie 2009

Ce se ascunde în subteran

Sergiu* pleacă de acasă în delegaţie la Ploieşti. Peste ceva timp mă sună de pe drum să îmi spună că a deturnat trenul cu o puşcă-mitralieră şi că acum se îndreaptă spre Thailanda. Situaţia apare şi la televizor, trenul călătorind deja deasupra Oceanului Indian. România declară război Thailandei şi se reinstituie legea marţială şi serviciul obligatoriu în armată. De teamă să nu fiu racolat, mă ascund într-un buncăr subteran secret, în interiorul căruia descopăr că era un adevărat oraş dispărut de mii de ani.

În interiorul oraşului o descopăr pe Simona**. După un moment de linişte cauzat de efectul ultimului meu vis cu ea, Simona mă cheamă acasă la ea şi îmi povesteşte că şi-a schimbat stilul vestimentar de când a intrat în oraşul subteran, purtând de atunci câte o pereche de coarne în fiecare zi. Îmi arată colecţia ei de coarne menţionând că le poartă în funcţie de starea zilnică: atunci când este veselă poartă coarne de cerb, iar când este în "acea perioadă" purtând doar coarne de melc. Trăgând cu ochiul la televizor, îl văd pe Sorin*** jucând rolul unei victime în emisiunea "Trădaţi în dragoste".

* Sergiu Hălănduţ, coleg de apartament
** Simona Mantarlian, coechipieră la Atelierele ADfel 2008
*** Sorin Boncu, coleg de şcoală generală

Niciun comentariu: