13 martie 2009

Cine a scufundat Titanicul?

Mă aflu pe Titanic şi sunt stresat pentru că ştiu că se apropie clipa în care lovim aisbergul. Stând noaptea pe punte, o văd pe Kate Winslet chemându-mă într-un loc secret din cala vaporului. Ajunşi acolo, îmi deschide o uşă în spatele căreia era o încăpere unde se desfăşura o ediţie de AdBreak. Pe scenă este Sergiu* împreună cu Kramer din Seinfeld, care ţin un dialog foarte comic despre cum au pus ei somnifere în ceaiurile celor doi marinari de gardă din acea noapte. Ieşim cu toţii apoi pe punte pentru a sărbători un joc de artificii ţinut cu ocazia ultimelor clipe ale vasului deasupra apelor.

Sunt apoi la sediul McCann Erickson pentru întâlnirea de la Şcoala ADC. Apare Elena** la un moment dat şi îmi şopteşte să chiulesc de la şedinţă, ceea ce şi fac. Elena, care pentru un motiv necunoscut poartă pantaloni şi nas de clovn, mă duce în Munţii Tibet, unde se organizează o nouă ediţie a Atelierelor ADfel, cu aceleaşi echipe, făcându-se şi grătare în acelaşi timp. După bucuria momentului de revedere, organizăm un concurs în care fiecare trebuie să-şi arate talentul secret. Daniel*** îşi atinge pupilele ochilor cu limba, Elena face un exerciţiu de gimnastică la paralele, Mike**** cântă la tastatură, Laura***** încearcă să vadă cât de mult poate să îşi deschidă gura, să îşi umfle nările şi să îşi deschidă ochii, iar Mirabela****** cât de repede poate să mănânce un pepene roşu.

* Sergiu Floroaia, stand-up comic
** Elena Cugut, participantă la Atelierele ADfel 2008

*** Daniel Dobrin, participant la Atelierele ADfel 2008
**** Mihai Calotă, participant la Atelierele ADfel 2008
***** Laura Costăchescu, participantă la Atelierele ADfel 2008
****** Mirabela Manea, de la IQads

Un comentariu:

Anonim spunea...

si anume cantam eu la tastaura :P ? sper ca ceva din aria indie/pop/electro/funk :P ca altfel nu te mai las sa ma visezi :D !