24 martie 2009

Google Pride

Cei de la Google îmi cer să fac o reclamă pentru ei. După ceva timp de cercetare, aflu că fondatorii companiei sunt homosexuali şi decid ca acesta să fie lucrul comunicat de campanie. O asociaţie pentru apărarea drepturilor homosexualilor protestează la intenţia mea şi îi dă în judecată pe cei de la Google pentru că logoul lor seamănă prea mult cu steagul multicolor Gay Pride.

Peste ceva timp, iau lecţii de zbor într-un avion Boeing plin cu pasageri. Primesc un telefon apoi de la Mirona*, pe care îl resping pentru a nu crea probleme în zbor. Supărată că nu i-a răspuns, ea îmi trimite un SMS că a plasat o bombă în navă, care va exploda foarte curând. Fiind singurul care ştia de acest lucru, încerc să iau totul pe cont propriu pentru a evita catastrofa, aşa că mă duc în bucătăria avionului şi încep să fac foarte multe salate cu brânză şi roşii. Intru totuşi în criză de timp fără să fi reuşit să fac atâtea salate câte îmi propusesem.

* Mirona Gâdei, colegă de master

Niciun comentariu: