03 martie 2009

Am câştigat la loto!

Sunt într-o trupă de soldaţi în cel de-al II-lea Război Mondial şi suntem facuţi ostateci de o altă trupă de germani. Suntem urcaţi apoi într-o maşină în direcţia Varşovia. Pe drum ne împrietenim cu toţii şi facem un popas la o casă de ţară românească unde suntem serviţi cu sarmale şi cârnaţi.

După ceva timp, lucrez la un birou într-o încăpere mare în care mai sunt alţi 30-40 de funcţionari. Magda*, care şi-a schimbat culoarea părului în negru şi l-a tuns scurt, vine cu un telefon mobil la mine spunându-mi că mă caută cineva. Vocea de la telefon îmi zice că este soţia mea, ceea ce mă miră pentru că sunt necăsătorit. Îmi dau întâlnire la ieşirea din clădire, unde îl găsesc pe Cristi** care îmi oferă un bilet câstigător la loterie cu chipul lui Humphrey Bogart*** desenat pe el.

* Magda Gheorghe, fostă colegă la UniCredit Leasing
** Cristi Dincă, coleg de grupă în facultate
*** celebru actor american, cu roluri în filme precum High Sierra (1941), The Maltese Falcon (1941) sau Casablanca (1942)

Un comentariu:

Anonim spunea...

Cine n-a visat biletul câştigător la loto?

Bine.. nu în orice vis e chipul lui Bogart pe el. :))