27 februarie 2009

Telenovele şi concursuri de pepeni

Mă aflu la Disneyland ca urmare a unui concurs pe care îl câştigasem prin poştă. Întreg parcul, unul imens, se află într-o peşteră, iar panorama sa se poate observa perfect de pe marginea unui promontoriu abrupt din peşteră. Mă arunc pe un tobogan imens ca să ajung în parc, numai că aterizez în mijlocul unei telenovele de pe Acasă.

În această telenovelă port o mustaţă în stilul Clark Gable*, locuiesc într-o vilă somptuoasă de pe o mare moşie şi sunt căsătorit cu Anca**, o soţie foarte geloasă. Fiecare dintre noi totuşi are o relaţie secretă, Anca cu Hugh Grant***, eu cu Mihaela****. Într-o noapte, ştiind că sunt singur, vin cu Mihaela acasă, numai că Anca se ascunsese în şifonierul din dormitor, pândind acţiunile mele. Văzându-mă, ţâşneşte afară şi începe să scoată sunete de frecvenţă foarte înaltă, ca de delfin, pe care un om normal nu le putea suporta.

Peste încă ceva timp, mă aflu în Piaţa Sfatului din Braşov şi particip la un concurs de mâncat pepeni. Cel mai mare adversar al meu este Danusia*****. Totuşi ies învingător şi câştig o statuie construită din macaroane reprezentându-mă pe mine.

* actorul principal din filmul Gone with the Wind din 1939, interpretul personajului Rhett Butler
** Anca Olaru, colega mea de apartament
*** actor britanic, devenit celebru jucând în filme precum Four Weddings and a Funeral, Notting Hill sau Love Actually
**** Mihaela Dinu, o bună prietenă de-a mea
***** Danusia Necula, colegă de grupă în facultate

Niciun comentariu: