25 februarie 2009

Razboiul ADC

Sunt la Şcoala ADC*, unde este război între două tabere, despărţite de tranşee, sârmă ghimpată, teren minat, etc. De partea mea îi observ pe Elena**, Costi*** şi pe casiera de la BCR Agenţia Unirea. De partea cealaltă a tranşeelor îi recunosc pe Daniel****, Şerban Alexandrescu***** şi Costin Popescu******. Pe Elena o observ machindu-se, moment în care ţip la ea să fie atentă la război. Cu token*******-ul primit de la BCR încerc să teleghidez o bombă înspre Costin Popescu, bombă care explodează de cealaltă parte a baricadei, dar de care nu sunt sigur că a atins pe cine trebuie. După câteva secunde de linişte, Daniel ţâşneşte din tranşeele lui spre baricadele noastre având în mână o furcă şi o făclie şi strigând "asta e pentru soţia mea talibană!" Auzindu-l încep să am procese de conştiinţă, dându-mi seama că i-am nimerit soţia talibană care apăruse în ultimul vis cu el. Ies şi eu din tranşee gândindu-mă să îi spun bancuri cu rabini pentru a mă împăca cu el. Aruncând o ultimă privire în spate, îi observ pe Costi şi pe Elena cuibărindu-se unul în celălalt, ceea ce mă face gelos. Îmi aprind o ţigară şi ies la lumină de după baricade.

* training specializat în creaţie publicitară, întins pe o perioadă de 12 săptămâni, la care particip şi eu în 2009
** Elena Cugut, participantă la Atelierele ADfel 2008
*** Costi Vasile, coleg la Asociaţia Independentă a Suporterilor Stelişti
**** Daniel Dobrin, participant la Atelierele ADfel 2008
***** Creative Director la Headvertising, agenţie de publicitate participantă la Şcoala ADC 2009
****** Creative Director la CAP, agenţie de publicitate participantă la Şcoala ADC 2009
******* dispozitiv electronic necesar serviciului BCR 24 Banking

2 comentarii:

Nora spunea...

Ce taaaree.. Eu iar apar intr-un vis... :P
Ce imaginatie puternica ai Vladi... :)

Anonim spunea...

astept visul urmator, sa vad cum evolueaza relatia cu elena...