12 februarie 2009

Patinaj si Irinel Columbeanu

Sunt la patinoar cu Mih*. Ea e foarte pricepută la patinaj şi execută figuri dificile, iar faptul că a progresat mai mult decât mine nu îmi convine. De la un timp începe să patineze în mâini. Îmi cere o ţigară şi atunci îmi dau seama că trişează pentru că are dinţi de lemn. Fumând ţigara îmi spune că i-a fost teamă să mi-o ascundă şi că de o perioadă bună de timp ea este amanta lui Irinel Columbeanu.

În partea a doua a visului, mă micşorez foarte mult, până la o dimensiune de 1 mm. Încerc să străbat covorul din sufragerie dar mi se pare ca şi cum aş încerca să traversez o junglă. După ceva timp mă întâlnesc cu Costin**, care, foarte abătut şi deprimat, îmi arată o ghiulea grea agăţată de picior. Uitându-mă mai bine,observ că şi el şi eu avem uniforme portocalii de deţinuţi.

* Mihaela Dinu, o prietenă de-a mea
** Costin Burducea, coleg de clasă din liceu

2 comentarii:

Anonim spunea...

dar colegi de facultate nu ai avut?

Anonim spunea...

cum as putea sa visez la o viata lipsita de grija trezitului de dimineata si fuga la serviciu(brrrr!)?!?!!