05 februarie 2009

5 februarie

Mă aflu în Australia unde fac un safari cu lumea de la Atelierele ADfel 2008. După ceva timp de brainstorming, ne decidem să vânăm rinoceri cu corp de greiere. Persoanele cele mai active sunt Diana*, Daniel** şi Elena***, care se iau la întrecere de viteză, însă sunt întrecuţi de Road Runner****. Dezamăgiţi, ei hotărăsc să intre la închisoare, unde eu sunt proprietarul. Am procese de constiinţă că îi ţin după gratii. Apare Bruce Willis cu gândul să îi salveze, moment în care eu vreau să mă fac nevăzut.

* Diana Caracota, organizatoare la Atelierele ADfel 2008
** Daniel Dobrin, participant la Atelierele ADfel 2008
*** Elena Cuguţ, participantă la Atelierele ADfel 2008
**** struţul personaj al desenelor animante "Wile E. Coyote and Road Runner"

3 comentarii:

Anonim spunea...

Pentru autografe din partea personajelor principale (3 aparitii in episoade outdoor) va rog sa va inscrieti pe Lista lui Vladi .
Nu schimbati blogul!, revin cu multe surprize si in episoadele viitoare .

Vladi spunea...

Ai ratat 6 februarie...

Anonim spunea...

Da stiu m-am logat la alt vis ca in seara aia era lansarea sezonului 2 la un alt visator . Dar puteai sa folosesti sosia mea , ca doar tu ai gasit-o :)) .. Hai ca imi repet replicile pentru urmatoarea aparitie , vreau sa zic ceva memorabil sa nu uiti pana dimineata .