24 februarie 2009

Captiv in cub

Mă aflu într-un labirint asemănător celui din filmul Cube*. După ce scap din foarte multe încăperi, ajung la ceea ce am impresia că este ultima cameră, Privind totuşi din camera precedentă spre aceasta, mă văd pe mine însumi intrând acolo şi realizez că mă aflu în postura pescarului din mitul în care acesta, evadând din burta unui peşte care l-a înghiţit, descoperă că se află în burta altuia care l-a înghiţit la rândul lui pe primul.

Peste ceva timp sunt la o petrecere şi mă joc cu un pui de ghepard. Intrând înăuntru, îl văd pe Bruce Willis flirtând cu Drew Barrymore, nu înainte de a fi făcut acelaşi lucru cu Sorina** şi Roxana***. Îmi vine apoi ideea unei reclame TV cu aurolaci, în care să pun în scenă ideea fragilităţii graniţei spaţiale între aceştia şi lumea normală.

* trilogie de filme canadiene din anii 1997, 2002 şi 2004 în care un grup de personaje încearcă să scape din labirintul unui cub gigantic cu încăperi ce conţin aproape fiecare câte o capcană
** Sorina Zaharia, colegă de clasă în liceu
*** fostă colegă de liceu, cu doi ani mai tânără decât mine

Niciun comentariu: