13 februarie 2009

La plimbare prin desert

Mă plimb prin oraş şi la un moment dat începe să plouă. Pentru a nu fi udat, fug rapid acasă la prietena mea*, dar înainte de a intra în bloc beau ceva tărie cu portarul. Scot din buzunar un mpnunchi mare de chei dar nu o găsesc pe cea a apartamentului cu pricina. Cobor pe scări clătinându-mă de la tărie. iar când ies îmi dau seama că s-a întunecat şi că nu ştiu în ce parte a oraşului mă aflu. Intru pe o străduţă îngustă şi neluminată unde sunt abordat de o gaşcă de bandiţi. Exact când eram încolţit, apare de undeva de sus un justiţiar misterios cu un costum asemănător cu cel al lui Zorro. După ce mă scoate din primejdie, îl intreb cine este el de fapt. Îmi răspunde simplu: Mire Summer**.

După un timp plutesc pe ocean cu o plută construită din stuf alături de Roxana***. Începe o furtună şi ajungem la concluzia că cea mai bună metodă de a ne proteja este să intrăm în cala plutei şi să ne încălzim ţinându-ne strâns unul pe altul. De undeva din întunericul calei apare un faun**** care ne spune că ne va scăpa de furtună trimiţându-ne într-un alt loc. Imediat suntem teleportaţi undeva în deşert. Mergând prin dune Roxanei îi mai creşte un cap, iar mie îmi creşte o coadă. Încep să fac calcule mentale dacaă nu cumva aş putea săpa după o fântână cu coada.

* nu am prietenă
** ID-ul de Yahoo! al Mirelei Stoian, participantă la Atelierele ADfel 2008
*** Roxana Humeniuc, colegă de grupă din facultate
**** creatură din mitologia romană jumătate om jumătate ţap

Un comentariu:

Anonim spunea...

Sunt sincer impresionată de apariţia pesonalităţii mele justiţiare în lumea viselor. Costumul şi asocierea cu Zorro mă intrigă un pic. :))) Dar bine că te-am salvat.

Pentru momentul când apare secţiunea de *vise la cerere* vreau un vis în care să am şi costum de Batman pe care îl vând pentru unul de Spiderman şi apariţia lui Dobrin râzând ca o maimuţică (din simplul motiv că sunt curiosă cum arată asta în vis) + discount pt faptul că e primul vis la cerere.

Mersi. Pe curand.
mire summer