08 februarie 2009

8 februarie

După ce muncisem să dezgheţ congelatorul de la frigider, constat că atunci când mă trezesc e îngheţat la loc.

Sunt apoi întins pe un pat în cabinetul unui psiholog, care mă întreabă ce am făcut pe timpul Imperiului Austro-Ungar. Încerc să îl mint spunând că am fost cu Mickey Mouse la un spectacol de yachting, dar psihologul pare că nu mă crede.

Mă aflu apoi pe o plută care pluteşte pe râul Mississippi pe o vreme însorită. Opresc la un moment dat la un semafor, iar prin faţa mea trece Cătălin*. Se urcă în barcă cu mine şi îmi propune să mergem la femei şi eu sunt de acord, deşi ştiam că trebuie să îmi dezgheţ din nou frigiderul. Ajungem la casa groazei dintr-un parc de distracţii, unde Cătălin îmi spune că o cunoaşte pe o vrăjitoare dinăuntru urâtă la faţă dar cu un corp foarte bun. Cât timp Cătălin şi vrăjitoarea sunt ocupaţi în cameră, eu fur televizorul flatscreen care era în hol. Mă grăbesc până acasă nerăbdător să îl instalez.

* Cătălin Tătaru, coleg de clasă în liceu

Un comentariu:

Anonim spunea...

L-am visat pe un tip cu care am fost o scurta perioada de vreme. coleg de serviciu. gesturi tandre, mangaieri dupa care apare noua sa colega de serviciu care ii face avansuri in vis si in realitate. simt ca ma enervez si ma ridic sa am o discutie serioasa cu ea, pe balcon la o tigara. ma trezesc cu gandul sa fac acest lucru in ziua respectiva, dar la servici aflu ca e ziua ei, asa ca imi iau cea mai draguta masca de prietenie si ii cumpar flori. si acum ma intreb: visele influenteaza realitatea sau realitatea influenteaza visele?