26 februarie 2009

1984 stelist

Este anul 1984 (ceea ce mă miră puţin, dat fiind că ultima dată ştiam că mă aflu în anul 2009) şi întreg globul este împărţit între trei superputeri mondiale. Totul se petrece însă la nivel de cluburi de fotbal şi de federaţii naţionale. Prima putere este Europa împreună cu America de Nord, a doua este America de Sud, iar a treia Extremul Orient. Nu se ştie pentru ce anume se duce războiul, dar, fiind european, locuiesc într-un loc în care oamenii sunt anunţaţi permanent cu ajutorul unor monitoare stradale imense de progresele duse în război de superputerea europeană.

Peste nu mult timp izbucneşte o revoluţie a oamenilor împotriva sistemului, iar personajul vizat a cărui distrugere ar însemna sfârşitul acestei societăţi cvasidistopice este Gigi Becali*. Toată lumea se îndreaptă înspre Stadionul Ghencea**, iar Becali se retrage în lojă, ultima lui redută, pregătit a se urca într-un elicopter. Între timp el ordonă trupelor militare personale să disperseze populaţia făcând uz de foc. Începe în acest fel o luptă urbană armată între trupele lui Becali şi populaţia insurgentă.

* finanţatorul echipei de fotbal Steaua Bucureşti
** stadionul echipei de fotbal Steaua Bucureşti

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ce am facut eu azi noapte? Mi-am satisfacut (cu cuvant terifiant) curiozitatea si a durat 2 minute. plus vreo 20" de tandreturi. nu ma pot plange. stiam ca va fi asa. era ca prin vis oricum, unde uneori poti conduce sirul de intamplari cum vrei.
numai ca in vis totul decurge lin..aseara eram stangaci, fasticiti, ne agatam parul cu mainile, nu ne priveam in ochi decat foarte scurt. Si totusi, ochii aceia de un albastru ireal ma intimideaza mereu, pentru ca vad totul, mult mai mult decat as lasa eu pe altcineva sa vada.
si plec, gandidu-ma in taxi printre blocuri negre la ora la care nimeni nu e pe strada decat rataciti ca mine, ce sa o-i spun maine cand o sa-l vad la birou...
O sa pretind ca am visat.

Vladi spunea...

...wow... Mefree, esti fascinanta de fiecare data.