11 februarie 2009

11 februarie

Stau la o masă cu Teodora* cu care mă duelez într-un concurs de privit (ne uităm unul la altul până când unul îşi îndreaptă privirea altundeva). Lupta ţine aproape o zi, moment în care se intră în prelungiri, unde deschidem larg şi gurile, urmând ca cel care o închide primul să piardă. La un moment dat apare sora ei geamănă, care seamănă perfect cu ea, şi mă sărută. În acel moment pierd concursul şi apare Adolf Hitler care îmi spune că trebuie să mănânc ciorbă de burtă pentru că am fost învins şi că, la fel ca poporul german, îmi merit soarta.

După ceva timp, noaptea târziu, plec cu restul lumii de la Atelierele ADfel 2008 de la întâlnire. Toţi suntem băuţi şi ne clătinăm uşor. Cântăm Marseilleza pe drum. Mike** merge în frunte cu tricolorul României ridicat, Elena*** merge în cârca Dianei****, Simona***** poartă un tutu roz de balerină, moment în care observ că lipseşte Daniel******, realizând într-un fel că visez. Daniel apare abia spre sfârşitul visului pe o uliţă de ţară foarte abătut şi îngândurat, spunând că a fost prins de talibani şi silit să se căsătorească cu o femeie de-a lor.

* Teodora Constantinescu, o prietenă de-a mea care nu are soră geamănă
** Mihai Calotă, participant la Atelierele ADfel 2008
*** Elena Cuguţ, participantă la Atelierele ADfel 2008
**** Diana Caracota, organizatoare la Atelierele ADfel 2008
***** Simona Mantarlian, participantă la Atelierele ADfel 2008
****** Daniel Dobrin, participant la Atelierele ADfel 2008

2 comentarii:

Nora spunea...

Saraca Diana... sigur nu era ea in carca mea? Ar fi fost mai logic, dar apoi ma gandesc... cand sunt vreodata visele logice?! Oricum... interesant :P

Vladi spunea...

Din cate tin minte, sigur era ea. Si iti spun si unde: chiar in fata bisericii din colt!