06 februarie 2009

6 februarie

Particip la o şedinţă de partid pe vremea comunismului. Stăm cu toţii la o masă, iar eu sunt aşezat lângă capul mesei, lângă un anume Andrei Nourescu, care îmi mîrturiseşte că este un spion şi că vrea să scape. Fugim amândoi pe geamul de la baie, moment în care ne despărţim. Eu sunt în continuare urmărit de miliţie dar scap aruncându-mî într-o baltă de ketchup.

Mă aflu apoi în Machu Picchu*. Am o barcă cu care mă plimb prin oraş, de a cărei tehnologie se minunează localnicii. Ajung în cele din urmă la o agenţie loto unde are loc un jaf. Încerc să mă ascund, dar la ieşire hoţul se împiedica de prag şi cade comic, ca în Stan şi Bran, iar toată lumea începe să râdă. Conducătorul oraşului mă răsplăteşte cu zece virgine, printre care îl recunosc pe Justin**, de care îmi pare rău şi încerc să îl ascund şi să îl scap.

* oraş antic incaş din Munţii Anzi
** Justin Stoica, coleg de clasă în liceu

Niciun comentariu: