02 februarie 2009

2 februarie

Fac parte dintr-o echipă ce joacă o miuţă împotriva unor profesionişti. La pauză mă uit la o casetă secretă din timpul revoluţiei*, în care nişte revoluţionari erau ţinuţi prizonieri de comunişti. Comuniştii vor să joace miuţă cu revoluţionarii, dar aceştia nu sunt de acord.

Mă aflu la casa veche din Constanţa, unde ma aşez pe WC. La un moment dat simt că totul din jurul meu se mişcă şi, scoţând capul de fereastră, observ cum încăperea o luase la vale şi ajunsese pe contrasens pe stradă. Foarte rapid pun mâna pe volanul din faţa WC-ului şi reuşesc să virez şi să frânez la timp printre toate maşinile şi, într-un final, să o opresc lângă bordură. Vine apoi Cornel** însoţit de Mihai*** şi îmi oferă un pachet de ţigări Carlsberg înăuntrul căruia era bere.

Sunt apoi caesar**** al Imperiului Roman, unde sunt gazda unei emisiuni televizate de revelion ce intră în legătura directă cu guvernatorii tuturor provinciilor. Intrând pe fir cu Gallia, realizez că guvernatorul de acolo a înnebunit, întrucât chemase un câine chihuahua să ţină discursul în locul lui. Dau apoi legătura la Belgrad, unde se organiza o petrecere tematică The Simpsons.

* din 1989
** tatăl meu
*** un unchi de-al meu
**** titlu de conducător al Imperiului Roman începând cu 68 sau 69

Niciun comentariu: