23 februarie 2009

Aventuri pe mare

Sunt căpitan al unui vas aflat pe mare în timpul unei furtuni. Port un costum de Zorro care mi se pare ridicol, aşa că îl dau jos. Rămân într-un costum de Popeye pe care observ că îl poartă şi Cătălin*, aflat exact lângă mine. Din acest motiv, realizez că cel care a stârnit intenţionat furtuna este chiar Cătălin. După un moment de tensiune, începem să ne luăm la bătaie cu pernele, numai că vasul se răstoarnă.

Ajung singur pe o insulă aparţinând Australiei şi sunt întâmpinat de nişte surferi, care mă duc la o petrecere de-a lor. Aici dau surprins peste Andreea** pe care o întreb de ce nu îmi răspunde la e-mailurile trimise. Ea îmi spune că a fost răpită de turci şi silită să se călugărească. Nu mi se pare un răspuns veridic, aşa că o provoc la un duel de băutură, cel care poate să bea cea mai mare cantitate de ţuică urmând să câştige.

* Cătălin Boncu, fratele unui fost coleg de şcoală generală
** Andreea Spînu, fostă colegă la UniCredit Leasing

Niciun comentariu: