09 ianuarie 2009

9 ianuarie

Mă aflu pe o insulă pustie, izolat de oricine şi lucrez pentru un stat care controlează oamenii foarte dur. Slujba mea este găsesc toţi oamenii care vorbesc şi să-i prind pentru a-i da pe mâna justiţiei.

În partea a doua, mă mut într-un Anglia, iar Cornel* mă conduce cu maşina până la marginea oraşului, care seamănă oarecum cu Buzău, lăsându-mă pe o pajişte verde şi însorită, unde mă descalţ. Acolo mă întâlnesc cu Ewan McGregor, fiul familiei în casa căreia voi fi găzduit, care este foarte supărat că el va trebui să se mute. Pe măsură ce discut cu el totuşi, el îşi schimbă părerea şi ajunge până la urmă să fie foarte bucuros de schimbarea care se va întâmpla. Prin urmare, el fuge acasă pentru a sărbători ultima lui noapte acasă. Îndreptându-mă încet spre casă, mă întâlnesc pe la jumătatea drumului cu Ewan, care, instabil emoţional, era acum complet abătut şi se îndrepta, cu geamantane în mână, spre noul lui apartament, până la care avea de parcurs circa 30 de minute pe jos. Ajuns în cele din urmă la gazdele mele, descopăr că au în casă foarte multe reviste de modă.

* tatăl meu

Un comentariu:

Anonim spunea...

Am visat pisici. o mare intreaga de pisici, de toate culorile si marimile. Si desi iubesc aceste animale, visul in sine mi s-a parut infricosator. Este putin infricosator sa stii ca pe oriunde calci, te poti impiedica de o pisica, sau poti chiar calca pe una. Si toate mieunau.