26 ianuarie 2009

26 ianuarie

Sculându-mă din somn, aflu că părinţii mei au fost în vizită la mine cât timp am dormit. În acest timp, ei au stricat chiuveta şi mi-au făcut un suc de portocale la storcătorul Ancăi*.

Merg apoi cu părinţii în excursie şi suntem cazaţi într-un hotel la camera 925. Mă plimb apoi cu Cornel** pe nişte străduţe şi începem să jucăm şah. După ce terminăm jocul lăsăm tabla de şah magnetică acolo unde este pentru a o lua din nou la întoarcere şi observăm că lângă noi sunt alţi doi tineri care joacă şah. La întoarcere însă, tabla de şah dispăruse şi eu încep să o caut prin casele din apropiere gândindu-mă că cei doi tineri care jucau şah mai devreme au dispărut cu ea. Renunţ la un moment dat şi plecăm de la hotel, iar eu mă gândesc în continuare la diverse flagranturi prin care îmi pot recupera şahul.

În fine, asist din tribune la un meci de fotbal între echipele franceze RC Lens şi AJ Auxerre. La pauză ies din stadion şi, de la balconul unei clădiri, observ luptele de stradă dintre suporterii celor două echipe.

* colega mea de apartament
** tatăl meu

Niciun comentariu: