03 ianuarie 2009

3 ianuarie

Mă aflu într-o închisoare de maximă securitate, unde nu mă înţeleg bine cu ceilalţi deţinuţi. La un moment dat, tensiunile ajung la un punct culminant şi toată lumea fuge după mine. Eu încerc să ajung la un duş, pentru care trec print-un labirint de duşuri, băi, toalete şi bazaruri. În cele din urmă ajung unde voiam, cu un personaj din serialul Oz pe urmele mele.

Aştept un tren cu Mihaela*, prietenul ei şi încă o prietenă de-a ei. Prietenul ei seamană cu un indian şi e foarte atent cu ea când se despart. Vorbim despre Constanţa şi despre politică toată perioada de timp.

Într-un final, sunt internat într-un spital, unde apare o infirmieră canibală. O întreb ceva, la care îmi răspunde că nu i-a plăcut deloc meseria până m-a avut pe mine ca pacient. După o clipă de nedumerire, îmi dau seama că era sarcastică. Pentru a o îmbuna, dau afară pe gură nişte mazăre pe care i-o dau să mănânce.

* Mihaela Dinu, prietenă de-a mea

Niciun comentariu: