29 ianuarie 2009

29 ianuarie

Atelierele ADfel organizează o excursie pentru participanţii din vara lui 2008. Seara se desfăşoară într-o discotecă unde, la un moment dat, observ patru cupluri combinate lângă mine. Dintre toţi, îl recunosc pe Daniel*. Când încerc să îi fotografiez pe toţi în acelaşi cadru, fug cu toţii. Ciprian** se deghizează apoi într-un robot kazah pentru a păcăli o fată grasă şi urâtă să se culce cu el. Eu îl ajut să o facă. A doua zi dimineaţa, toată lumea pleacă, însă eu întârzii şi pierd autocarul.

Peste ceva timp se organizează a doua excursie, de data aceasta la un ştrand cu mai multe piscine, unde fiecare trebuie să treacă mai multe probe. Prima este ca toţi să intre într-o piscină plină cu un lichid care învineţeste corpul şi rugineşte încheieturile. Eu ies imediat după ce mă arunc, iar când mă uit în oglindă, observ vânătăi pe tot corpul. Când trece Diana*** pe lângă mine, eu încerc să mă ascund de teamă să nu fie descoperit. Alerg apoi să scriu pe o foaie de hârtie ceea ce am visat.

* Daniel Dobrin, coleg la Atelierele ADfel 2008
** Ciprian Riti, coleg de şcoală generală
*** Diana Caracota, organizatoare a Atelierelor ADfel 2008

Niciun comentariu: