13 ianuarie 2009

13 ianuarie

Sunt în şcoala generală la ora de educaţie fizică. Rămân o oră după program pentru a-mi termina temele. În vestiar, colegii de clasă se joacă îmi închid uşa când vreau să intru. Mă uit pe gaura cheii şi văd că se joacă de-a homosexualii.

Fac apoi o vizită într-un oraş de pe malul Mării Mediterane, unde vreau să vizitez o piramidă gigantică de pe ţărm. Mă întâlnesc acolo cu Florin* şi mergem împreună. Când ajungem spre vârf realizez că mi-am uitat ţigările şi aparatul de fotografiat. Îl las pe Florin în compania unui marinar bătrân şi fug înspre casă, numai că drumul este foarte lung. Se fac două ore şi încă nu am ieşit din piramidă. Spre ieşire, îl văd pe Florin urcând scările în sens opus. Când îl întreb ce caută acolo, îmi replică sarcastic că este anul 2000 şi are dreptul.

* Florin Rînciog, fost coleg de şcoală generală

Niciun comentariu: