19 ianuarie 2009

19 ianuarie

Sunt într-o sală în care dau un test la economie, iar când văd subiectul, îmi dau seama că nu ştiu să îl rezolv.

Mă aflu apoi într-un hypermarket unde sunt cu câteva fete (printre care Graţiela*, Adina** şi Mihaela***) pentru a face cumpărături pentru o petrecere ce urma să aibă loc a doua zi. În timp ce ne împărţeam fiecare cumpărăturile, Mihaela mă întreabă dacă vreau să ies la o ţigară cu ea. Ieşim amândoi în parcarea hypermarketului şi găsim un singur cărucior de cumpărături, pe care eu îl pliez şi îl transform într-un şezlong cât stăm afară. După câteva minute vine o femeie responsabilă cu curăţenia şi ne ceartă că am transformat căruciorul în şezlong întrerbându-ne dacă ne credem în sufragerie. Nu o bag în seamă, dar după un minut se întoarce şi încep să mă cert cu ea.

* Graţiela Văduva, colegă de master
** Adina Novac, colegă de master
*** Mihaela Rotaru, fostă colegă de grupă din facultate

2 comentarii:

Anonim spunea...

nu ai avut si vise dintr-o viata anterioara?

Anonim spunea...

Hmm, vise erotice n-ai Vladi?
Ca la cate colege mentionezi, eu n-as rata cateva fantezii :P

Ionut