07 ianuarie 2009

7 ianuarie

Sunt prizonier la turci, pe vremea Imperiului Otoman. O călugăriţă de acolo se îndrăgosteşte de mine şi reuşeşte să mă ajute să scap doar cu ajutorul unui prosop ud şi murdar. Ajungând acasă, acum o vilă mare unde stau în gazdă cu aceiaşi colegi de apartament ca şi acum, noapte fiind, mă culc. În timpul somnului, Anca* vrea să îmi schimbe lampa de birou stricată cu una cumpărată de ea, dar face un zgomot care trezeşte toată casa. Fiind întrebată de gazdă ce se întâmplă, Anca încearcă să scape minţind că se căsătoreşte cu mine. În cele din urmă lampa nu a funcţionat.

Mă găsesc apoi într-o sală de sport, unde joc baschet singur împotriva unei echipe formate din doi jucători. Adversarul pe care eu îl marchez este foarte arogant şi mă tot tachinează zicându-mi că vrea să intre la facultatea de Drept. Într-un final se enervează şi îmi spune că vrea să se bată cu mine, dar de la un moment dat începe să vorbească într-o limbă necunoscută.

* colega mea de apartament

Niciun comentariu: