30 ianuarie 2009

30 ianuarie

Pe MTV apare un nou videoclip Aerosmith în care apar nişte pisici. Eu recunosc pisicile şi îi pun în contact pe membrii trupei cu proprietarii animalelor cu pricina, un cuplu de români stabiliţi în SUA. Spre norocul celor de la Aerosmith, roprietarii de pisici cunosc doi wrestleri celebri din SUA, de origine română şi ei, care ajung să figureze într-un alt videoclip, cântând la chitară alături de membrii trupei.

După un timp, stau de vorbă cu Steven Tyler*, care mă întreabă care sunt planurile mele pentru viitor. După ce îi povestesc de studiile mele în economie şi publicitate, el îmi dezvăluie un exerciţiu care mi se va da la un test din viitor. Exerciţiul conţine câteva maxime, grupate în categoriile "Cum să fii rege" şi "Cum să fii rege fără a omorî 20 de milioane de oameni".

* solistul trupei Aerosmith

Niciun comentariu: