08 ianuarie 2009

8 ianuarie

La începutul clasa a XII-a sunt mutat la o şcoală de la ţară. Clădirea este una mică, iar interioarele seamănă paradoxal cu holurile mari din şcoala generală*. În timpul unei pauze dintre orele de curs, mă enervez şi plec din sală, dar nu ajung decât până la capătul culoarului, unde iau trei prăjituri de pe o masă şi mă întorc supărat înapoi. La sfârşitul zilei, aşteptând autobuzul la şosea, dau telefon acasă şi mă plâng hotărât că vreau să mă întorc unde eram înainte.

Ajungând acasă, fac un duş cald şi mă duc în halat în sufragerie, unde erau Adi** şi Sandra***. Sandra, îmbrăcată şi ea în halat, îmi face avansuri. Ajungem în cele din urmă la o discuţie despre ceasurile de mână ale fiecăruia. Eu aveam un ceas cu arici.

În cele din urmp, sunt la serviciu la Cornel****, care acum lucra în Bucureşti, într-o clădire mare de birouri. Aflat la sfârşitul programului, el mă învaţă cum să folosesc sursele de apă potabilă din holul clădirii.

* Şcoala Normală Spiru Haret, Buzău
** vărul meu
*** fostă vecină a lui Adi
**** tatăl meu

Niciun comentariu: