27 aprilie 2009

România are valoare

Fac parte din juriul variantei româneşti a emisiunii "Britain's Got Talent" intitulată "România are valoare". Îmi dau seama că este totuşi vorba de varianta manelistă a emisiunii, unde concurenţii se întrec în a ajunge următorii Adrian Copilul Minune, Nicolae Guţă sau Florin Salam. Încerc să găsesc un motiv pentru a putea pleca, dar nu reuşesc. Începând să îi refuz pe toţi, devin membrul cel rău al juriului, huiduit de întreaga sală. Publicul, enervat, mă trimite pe scenă pentru a cânta şi eu o manea. Neştiind nici una, caut o scăpare. Ceilalţi doi membri din juriu observ că sunt Chuck Norris şi Elena*.

* Elena Cugut, participantă la Atelierele ADfel 2008

2 comentarii:

Nora spunea...

Tu vad ca ai ce ai cu Chuck Norris :P A aparut si in visul anterior. Ai vazut vreun film cu el recent si ti-a ramas in minte? :) Si cum se termina visul? Canti pana la urma sau..? Eu te-as fi votat pozitiv :P

Vladi spunea...

Nu am avut valoare si nici talent destul pentru a canta. Atunci m+am trezit oricum. :)