12 aprilie 2009

Blestem (?) de faraon

Mă aflu în spaţiu, într-o misiune NASA ca astronaut. Primim dintr-odată un semnal SOS venit de la un alt astronaut rămas izolat pe o planetă foarte mică după ce racheta lui s-a defectat. Luându-l la bord, găsim în costumul lui un plic foarte mare plin cu cocaină. Mă uit în istoria apelurilor de pe telefonul lui, descopăr că ultimul număr format este cel al lui DDobrin*. Astronautul se dovedeşte până la urmă a fi un extraterestru, iar în momentul ajungerii pe Pământ se strâng pentru a-l întâmpina şi pentru a discuta cu el Barrack Obama, Gordon Brown, Nicolas Sarkozy şi Angela Merkel**. Eu părăsesc aglomeraţia şi intru într-un bazar unde un vânzător îmi atrage atenţia cu nişte monede foarte vechi. În timp ce le analizez, observ cu coada ochiului un grup de egipteni vrând să vândă un sarcofag. Îl recunosc imediat după simbol ca fiind sarcofagul lui Seti I***. Analizându-l, îi cert pe egipteni că l-au adus spre vânzare în piaţă, moment în care capacul sarcofagului începe să se deschidă de unul singur.

Sunt apoi la ski, pe o pârtie indefinită ca locaţie, cu Mih****. Ea îmi cere să îi pun la gât un medalion care are prins de el un cap împăiat de nevăstuică. Uitându-mă mai bine la ea, observ că urechile îi crescuseră foarte mult, fiind ca ale unul elefant. Urc schiind până în vărful pârtiei, unde mă arunc într.o piscină şi încep să înot. La ieşire, un centru de printat îmi cere să le desenez nişte pliante.

* Daniel Dobrin, participant la Atelierele ADfel 2008 şi coleg la Şcoala ADC 2009 ** (în ordine) preşedintele SUA, prim-ministrul Marii Britanii, preşedintele Franţei şi cancelara Germaniei *** faraon din a XIX-a dinastie în timpul căruia Egiptul şi-a extins teritoriul prin cuceriri din Siria şi Imperiul Hitit **** Mihaela Dinu, prietenă de-a mea

Niciun comentariu: