03 aprilie 2009

Bunul meu prieten, peştele

Sunt înapoi în liceu şi dau un extemporal la matematică. Ceea ce apreciez este forma vizuală a subiectelor, prezentate sub forma unei reviste, cu imagini şi articole diverse. Cu toate că este vorba de subiecte elementare, nu mai ţin minte nici un algoritm sau mecanism de rezolvare a exerciţiilor de matematică, cu toate că d-na Delcea* îmi dăduse de înţeles că îşi pune cele mai mari speranţe în mine. Corina** deja predă lucrarea când eu mă apuc de scris.

Sunt apoi în Amsterdam cu Mihai*** şi ne îndreptăm spre locul secret unde el îmi spune că are nişte fete. Ajungem într-o casă veche, unde Mihai îmi prezintă două fete albe şi două negre care arată foarte bine. Una dintre ele îmi oferă o tavă aurită cu bomboane şi marijuana să mă servesc pentru noaptea lungă ce urmează.

* Carmen Delcea, fosta mea dirigintă şi profesoară de matematică la Colegiul Naţional "Mihai Eminescu" din Buzău
** Corina Marin, colegă de clasă în liceu
*** Mihai Şomănescu, coleg de cameră în primul an de facultate, membru al Asociaţiei Independente a Suporterilor Stelişti

3 comentarii:

Mihai spunea...

Cunostintele astea din lumea interlopa olandeza le am de la prietenii mei cu care am organizat atentatul asupra lui gigi!

Vladi spunea...

Oameni de incredere, interlopi, fara doar si poate... :D

Mihai spunea...

Asa sunt golanii astia de suporteri. Interlopi! :)))
vagabonziloooor, hahaleeereelorr :))