09 aprilie 2009

La un grog

Sunt la un bar cu Mihaela*, la un pahar de grog**. Mihaela, după ce dă pe gât un pahar, râgâie puternic şi îmi spune că s-a îndrăgostit de mine. Eu îi răspund că a trecut momentul şi că, oricum, cel puţin pentru o perioadă de timp, nu voi avea timp sau chef pentru făcut prietene. Mai comandăm câte un grog şi îl rugăm pe barman să ni le şi aprindă. Continuăm apoi discuţia despre ultimele alegeri prezidenţiale din SUA.

Ajung apoi în staţia de autobuz pentru a pleca acasă şi începe să plouă. Ascunşi sub copertina refugiului staţiei sunt Sorin*** şi Bush****, care joacă poker pe dezbrăcate. Ajunşi amândoi la chiloţi, mă invită şi pe mine la joc, dar le răspund că mi se pare gay. Totodată observ că Bush a slăbit foarte mult.

* Mihaela Rotaru, colegă de grupă în facultate
** băutură alcoolică cobţinută prin amestecul berii cu romul (la care se pot adăuga alte condimente), foarte populară printre marinarii britanici şi piraţii de acum câteva secole
*** Sorin Boncu, coleg de clasă în şcoala generală
**** Marius Neagu, prieten de-al meu şi de-al lui Sorin

Niciun comentariu: