04 aprilie 2009

Faceţi sport şi beţi alcool

Asociaţia Independentă a Suporterilor Stelişti (AISS) organizează o întrecere internaţională de atletism. Tribunele sunt pline, iar eu am un rol de organizare. În timpul unei curse la femei, observ că una dintre concurente lipseşte. O caut prin mai multe locuri şi până la urmă o găsesc dansând goală în poala unui Andyro* foarte vesel, dezbrăcat şi el şi beat. Cursa de 400m garduri femei este câştigată până la urmă de Adina**, iar proba similară la băieţi de mine. Cu această ocazie, mă cuplez cu Adina. La competiţie participă şi un dinamovist "spion" pe site-ul suporterilor stelişti. I se joacă o festă şi i se fură hainele, aşa că, la sfârşitul întrecerii pleacă gol puşcă blestemându-ne pe toţi. Costi***, beat şi el (deşi mai puţin decât Andyro) şi pe care sunt surprins să îl vâd că şi-a lăsat nişte plete creţe (cam ca Michael Jackson, varianta albă), ne desparte pe mine şi pe Adina în timp ce ne sărutam pentru a-mi spune că s-a convocat o şedinţă urgentă a AISS. Foarte surprins mă uit la ceas şi observ că este ora 2 noaptea. Uitându-mă mai bine, observ că în spatele lui Costi este un rucsac plin cu băuturi alcoolice.

* membru AISS
** colegă de grupă în facultate
*** coleg de AISS

Niciun comentariu: