24 decembrie 2008

24 decembrie

Este război civil şi locuiesc într-o casă mare de copii instituţionalizaţi, o casă cu o moştenire foarte ciudată. În timpuri de conflict, eu practic trebuie să mă lupt deseori cu alte case pentru a apăra integritatea clădirii în care locuiesc şi a copiilor dinăuntru. O groază de judecători încearcă să mă sfătuiască ce să fac cu casa în interesul lor, dar mă ţin tare, pentru că sunt copii în ea.

Apoi mă ajung la patinoarul din Buzău, unde joc hochei. Patinoarul este acum acoperit, într-o sală, dar se află într-o stare deplorabilă, fiind degradat de vreme şi părăsit de lume. Alături de mine sunt Kramer, Elaine şi George din Seinfeld. Kramer îmi spune toată povestea vieţii mele, de la naştere până la moarte, surprinzător fiind faptul că moartea este foarte aproape.

Spre final, îmi amintesc că trebuie să îmi fac tema pentru la şcoală pe care tot o amânasem şi al cărei termen-limită se apropia ameninţător. Mai sunt 2-3 zile şi eu trebuie să îmi termin proiectul de Access sau Excel. Tot fără chef, încerc să dau la telefon de Mihaela*, care nu răspunde la telefon. Când ajung la şcoală, aflu că în ziua respectivă, activitatea tuturor o să fie să facem sex cu nişte femei date de cei de la facultate, pentru care aceasta este singura şansă ca ele să facă sex, din motiv că sunt prea urâte.

* fostă colegă de grupă de la facultate

Niciun comentariu: